9 d’ag. 2007

Records des de l'India!!!

Hola gent! Sé que fa molt que no escrivim però ara hem trobat un moment així que comencem... El dissabte arribàvem a Bombai i desprès de fer nit a l'aeroport durant mes de 8 hores, vam agafar el vol cap a Delhi. Quines ganes teníem d'arribar! Allà ens va venir a buscar el conductor que estarà amb nosaltres tot el mes. Així que ens vam estar quatre dies a Delhi (mes dels previstos perquè vam agafar cagarrines i vòmits...totes dues...vaja tela!). Dormíem al barri mes xungo de la ciutat, el Parah gang. Però la gent ens acollia molt be. Ja hem començat a fer col•legues i tenim un amic que organitza el festival de cinema indi a Madrid. Així que si els de la tele voleu passar una peli de bollywood...ja ho sabeu!jaja! Mes endavant intentarem penjar fotos (que n'hi ha moltes) però avui ens es impossible. Ahir al mati vam marxar de Delhi cap a Mandawa. Un bonic poble ple de cases amb retaules a les façanes fets amb pintura natural, extreta de les pedres. Vam conèixer un nen que ens va deixar veure casa seva per dins...va estar molt be! I a la nit... fiestuki a la terrassa de l'hotel... imagineu-vos la resta! Avui ens hem llevat d'hora el mati per dirigir-nos a Bikaner. Un poble molt aprop del desert. Aquí hem vist un castell dels maharajas amb molts segles d’història i desprès el que no m’hagués imaginat mai que faria. Hem anat el temple de les rates...ecs...en tenim fotos! I dema... Jaisalmer. Jugarem a kriket i dormirem al desert. Per cert les postes de sol...impressionants! Intentarem tornar a escriure!!! Petons a tots!!!

Anònim ha dit...

Salut i records des d'EL 9 TV!
Per cert, als Països Catalans aquest cap de setmana hi ha hagut una tragèdia. En Xirinachs ha aparegut mort en un bosc del Ripollès.
Au, visca la terra i mori el mal govern!!

Anònim ha dit...

Woles!!!
Me ne n'alegro que estiguis bé i que aquestes vacances estiguin sent úniques per a tu. Jo el dissabte vaig tornar d'Irlanda i ha anat tot molt bé. A la tornada ja ens intercanviarem les fotos. Per cert, els avis sempre em pregunten per tu (els hi he anat explicant coses pero els he estalviat el tema de les vomiteres i les cagarrines, ja saps com són...). T'escriuré d'aqui una setmana, ja que demà marxem cap a França. Ja saps, no és bo parar...